+45 98 22 52 55

Følg os på de sociale medier 

Følg os på de sociale medier 

Få MobilBank til din smartphone

Med Klim Sparekasses MobilBank App kan du hente informationer og foretage betalinger når du er på farten - uanset tid og sted. Du tilmelder MobilBank i Netbank.

Du kan hente vores MobilBank App på Google Play (Android) og App Store (iOS).


Funktioner i MobilBank

Overblik
Her kan du se dine kort, se dit forbrugsoverblik samt saldi, bevægelser og fremtidige betalinger på alle dine konti.


Betalinger

Overfør beløb til konti, betal giro-/indbetalingskort og se dine betalingsaftaler samt valutakurser.


Investering

Her kan du handle med værdipapirer og se markedsoversigt samt kursværdi og papiroplysninger på dine depoter.


Kontakt

Send besked til din rådgiver og se en oversigt over fremtidige netmøder, samt finde telefonnummer til spærring af kort.
Prøv vores smarte MobilBank og se hvor nemt det er at komme i banken på farten.

 

 

Digital Svindel


Hvad skal jeg gøre, hvis uheldet er ude?


1. Kontakt Klim Sparekasse

Har du mistanke om, at andre har været inde i din net- eller mobilbank, eller at du er blevet svindlet til at overføre penge, skal du straks kontakte os.

Du kan også spærre dit kort ved at ringe til Nets 24 timer døgnet rundt.

For Dankort og VISA/Dankort ring 44 89 29 29

For Mastercard ring 44 8927 50


2. Spær MitID
Har du mistanke om misbrug eller har du mistet din MitID kodeviser eller oplæser, så skal du spærre dit MitID. Det kan du gøre ved at kontakte MitID support på tlf. 33 98 00 10 (man-fre 08-20 og 10-16 weekend/helligdage). Uden for MitID´s åbningstid skal du kontakte Cyberhotlinen på 33 37 00 37.

Spær dit MitID – klik her


3. Anmeld til politiet
Har du været udsat for en kriminel handling, så anmeld det til politiet.

Det kan du gøre på www.politi.dk/anmeld-kriminalitet