Klagevejledning

Hvis du ønsker at klage over Klim Sparekasse, skal du i første omgang kontakte din afdeling.

Hvis du herefter fortsat er uenig i Klim Sparekasses behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte den klageansvarlige i Klim Sparekasse.

Du kan bede din afdeling om at blive henvist, eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte.

Klim Sparekasses klageansvarlige er direktør Henrik Agesen.

Du kan skrive til den klageansvarlige på følgende adresse:

Oddevej 25, Klim, 9690 Fjerritslev
– eller på e-mail ha@klimsparekasse.dk

Du kan også vælge at indbringe din klage for

Pengeinstitutankenævnet
Amaliegade 8 B, 2. sal
1256 København K
telefon 35 43 63 33
www.fanke.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her.

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse klim@klimsparekasse.dk