+45 98 22 52 55

Følg os på de sociale medier 

Følg os på de sociale medier 

Mange fordele med NetBank

Med NetBank kan du ordne dine pengesager, når det passer dig - uafhængigt af sparekassens åbningstider. NetBank har åbent 24 timer i døgnet og har du brug for hjælp, kan du kontakte vores NetBank support alle ugens dage.


Netbank indeholder

Konti og kort
Her kan du se saldi, bevægelser, fremtidige og afviste betalinger samt tilknyttede kort på alle dine konti. Det er også her, du kan oprette dit eget budget i vores enkle Let budget eller i Dynamisk budget, hvor du har flere muligheder.


Betal og overfør

Her kan du overføre penge og betale regninger - også til udlandet. Du kan oprette, ændre og slette faste kreditorer i dit eget kreditorregister.


Aftaler

Her kan du se, oprette, ændre eller slette faste overførsler og betalingsserviceaftaler. Du kan se din månedlige BS-oversigt samt se og tilmelde funktioner i netbank under Kundeaftale. Du kan også oprette Beskedservice, så du kan få en sms eller mail ved forskellige hændelser.


Investering

Her kan du se kursværdien og bevægelserne på dine depoter. Du kan købe og sælge værdipapirer og se kurser i realtid samt følge markedet under Markedsoversigt.


Kommunikation

Her kan du se dine digitale aftaler samt modtage aftaler til underskrift. Hvis du skal kommunikere sikkert med din rådgiver, kan du også gøre det her.


Indstillinger

Her kan du se og ændre dine konto-, aftale-, betalingsindstillinger og brugeroplysninger samt se din brugerlog.


Links

Her kan du linke til dine pensions- og forsikringsordninger i PensionsInfo, dine lån hos Totalkredit samt dine dokumenter i e-Boks.
- og meget, meget mere. Det nemmeste er at få en adgangskode og et nøglekort for selv at prøve NetBank.


Hvor kan jeg bruge NetBank?

Du kan benytte NetBank på pc, Mac, iPad og Android tablets.

Har du NetBank, får du også vores smarte MobilBank, der kan benyttes på din smartphone.

 

 

Digital Svindel


Hvad skal jeg gøre, hvis uheldet er ude?


1. Kontakt Klim Sparekasse

Har du mistanke om, at andre har været inde i din net- eller mobilbank, eller at du er blevet svindlet til at overføre penge, skal du straks kontakte os.

Du kan også spærre dit kort ved at ringe til Nets 24 timer døgnet rundt.

For Dankort og VISA/Dankort ring 44 89 29 29

For Mastercard ring 44 8927 50


2. Spær MitID
Har du mistanke om misbrug eller har du mistet din MitID kodeviser eller oplæser, så skal du spærre dit MitID. Det kan du gøre ved at kontakte MitID support på tlf. 33 98 00 10 (man-fre 08-20 og 10-16 weekend/helligdage). Uden for MitID´s åbningstid skal du kontakte Cyberhotlinen på 33 37 00 37.

Spær dit MitID – klik her


3. Anmeld til politiet
Har du været udsat for en kriminel handling, så anmeld det til politiet.

Det kan du gøre på www.politi.dk/anmeld-kriminalitet