+45 98 22 52 55

Følg os på de sociale medier 

Følg os på de sociale medier 

Digital Svindel


Hvad skal jeg gøre, hvis uheldet er ude?


1. Kontakt Klim Sparekasse

Har du mistanke om, at andre har været inde i din net- eller mobilbank, eller at du er blevet svindlet til at overføre penge, skal du straks kontakte os.

Du kan også spærre dit kort ved at ringe til Nets 24 timer døgnet rundt.

For Dankort og VISA/Dankort ring 44 89 29 29

For Mastercard ring 44 8927 50


2. Spær MitID
Har du mistanke om misbrug eller har du mistet din MitID kodeviser eller oplæser, så skal du spærre dit MitID. Det kan du gøre ved at kontakte MitID support på tlf. 33 98 00 10 (man-fre 08-20 og 10-16 weekend/helligdage). Uden for MitID´s åbningstid skal du kontakte Cyberhotlinen på 33 37 00 37.

Spær dit MitID – klik her


3. Anmeld til politiet
Har du været udsat for en kriminel handling, så anmeld det til politiet.

Det kan du gøre på www.politi.dk/anmeld-kriminalitet