Digital Svindel
Hvad skal jeg gøre, hvis uheldet er ude?
1. Kontakt Klim Sparekasse
Har du mistanke om, at andre har været inde i din net- eller mobilbank, eller at du er blevet svindlet til at overføre penge, skal du straks kontakte os.
Du kan også spærre dit kort ved at ringe til Nets 24 timer døgnet rundt.
For Dankort og VISA/Dankort ring 44 89 29 29
For Mastercard ring 44 8927 50
2. Spær MitID
Har du mistanke om misbrug eller har du mistet din MitID kodeviser eller oplæser, så skal du spærre dit MitID. Det kan du gøre ved at kontakte MitID support på tlf. 33 98 00 10 (man-fre 08-20 og 10-16 weekend/helligdage). Uden for MitID´s åbningstid skal du kontakte Cyberhotlinen på 33 37 00 37.
3. Anmeld til politiet
Har du været udsat for en kriminel handling, så anmeld det til politiet.
Det kan du gøre på www.politi.dk/anmeld-kriminalitet
Om os
- Profil
- Personale
- Find os
- Pengeautomater
- Bestyrelse
- Repræsentantskab
- Vedtægter
- Seneste regnskab
- Regnskabshistorik
- Sponsorater
- Historie
- Priser og vilkår
- Samarbejdspartnere
- Links
- Garantiformuens dækning
- Corporate Governance
- Klagevejledning
- Vejledninger
- Hjemmeside
- Finanstilsynets redegørelser
- Kend din kunde
- Persondatapolitik
- Bæredygtighed
- Digital Svindel